PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Tuesday, December 24, 2013

Yeah.. Tudung Aidijuma

ASSALAMUALAIKUM

Sabtu lepas kami empat beradik keluar tengok wayang di Sunway Carnival. Tersangat excited la sikit sebab Syeeda tak pernah tengok wayang. Adoi tua bangka baru nak masuk panggung. Dulu masa belajar sibuk shopping ja dengan member-member dan tak pun nak masuk panggung. 

Dah selesai tengok wayang citer dinosour, sempat jejalan jap ala ala window shopping gitu. Dari satu kedai ke satu kedai maka sampailah di kedai Aidijuma. Sejak dari zaman u dulu dok teringin nak beli satu, tapi biasalah dulu duit habis untuk belajar kan kan. 


Dapatlah beli satu. Biasalah gaji belum masuk.Heee Nanti dah gaji, kita beli lagi kan.. Tudung bawal yang Syeeda beli ni kalau tak salah Bawal 205 Stripes.. Teruja la akhirnya dapat jugak beli satu tudung Aidijuma ni..


Esok tu basuh dan pakai masa pi pesta Penang.. Nanti kita sambung entry kat pesta pulak ok.

Jom tengok tudung bawal dekat Aidijuma .

p/s : selamat bercuti

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...