PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Thursday, September 19, 2013

Kembali Bekerja


Assalamualaikum

Kelmarin dapat mc doktor sebab alegik dekat muka seperti dalam entry SINI. Siap keluar air bisa dia , rasa nak garu ja tapi kang berparut pulak muka ni. Nak letak pic kat sini t tak lalu nak makan pulak korang..hii

Kelmarin g klinik kulit, mulanya doktor suggest nak inject. Woo xmau xmau. So dia bagi ubat dan krim sapu ja. Total semua RM 130. Padanlah muka ku, nak try produk kecantikan yg harga RM 5.00 dah kena rawat muka dengan harga berlipat kali ganda. 

Hari ni, air bisa dah tak ada dan muka dah tak bengkak. Cepat juga kesan ubat ni kan. Dah kena kerja ari ni.. Apa pun ni pengajaran buat syeeda agar lebih berhati-hati dalam nak pilih produk kecantikan yang sesuai dengan kulit.

p/s : Nak cuti lagi.. 

1 comment:

misz sheyla said...

produk ape??nk jgak tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...