PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Monday, September 16, 2013

Apabila Tersalah Guna Produk


Assalamualaikum

Selamat Hari Malaysia. Baru ada kesempatan nak ucap. Bukannya sibuk pun tapi dek kerana kesakitan yg dihadapi ini..huahua sakit woo, berdenyut-denyut..

Alkisahnya gi supermarket teringin nak try produk untuk hilangkan 'mata panda' ku ni.. entah kenapa terasa nak try sangat sebab sebelum ni ada 2 3 kali guba petua tradisional ja.. balik rumah sebelum tidur pakai la benda alah tu kat bawah mata.. dalam 30 minit juga, pastu cuci dan tidor.

Bangun pagi tadi dah rasa lain macam. Belek punya belek tudia bawah mata bengkak, siap merah dan pedih lagi..Nah ni dia kesan produk tu.. ambik kau.. muka yang dah ok jadi ko.. tempek bedak sejuk dengan timun dah.. esok tak taw cmna rupa.. pedih dan mula rasa gatal. Ish salah beli produk dah.. Tu lah padanya bila semua nak try..huhu

Lepas ni guna petua tradisional jela. Biar lambat kesan dia tapi kulit sihat secara semulajadi..

p/s : Esok kerja, pandai-pandailah cover. Cakap ja kena tumbuk..huhu


4 comments:

Norhasniza Khalid said...

dear, kena hati-hati tau lain kali, mama pun takut kalau tersalah begini..

Syeeda said...

ok. mmg saya tak guna dah..huhu ni tgh tempek timun ja

Mysara Ab Rahman said...

kne ati2 guna produk...tkut terclap

Lynn Damya said...

Salam, ish bahaya nya..sy mmg xberani nk guna2 produk mcm ni, tabah je bermata panda bila mlm2 kena siapkan project, sbb majority pun bermata panda, so xkisahlah, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...