PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Wednesday, July 31, 2013

22 Ramadhan 1434H


Assalamualaikum

Kejapnya masa berlalu. Rasanya macam baru semalam kot kita mula berpuasa. Tanda sedar dah pun tiba di sepuluh malam terakhir Ramadhan. Sayu rasanya. 


Pagi ni dikala entri ini sedang dikarang, hujan turun membasahi tanah yang sudah lama kering kontang. Cewah berpuitis sempat lagi. Yela sejak bulan puasa ni, jarang-jarang hujan turun. Bila mai petang, mula la letih dengan tekak kering. 

Oklah,10 malam terakhir ni jom lah pi terawih. 


Wasalam




3 comments:

Dzureen Darwis said...

Hehe betul tu jangan busy shopping raya saja

Syeeda said...

betul2..

azizah :) said...

ramadan nak tinggalkan kita.. sedih pulak rasa..mcm xcukup je amalan bulan puasa ni..huu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...