PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Wednesday, June 12, 2013

Mama Adam nak Kahwin

Assalamualaikum


Mood TEDUHAN KASIH dah mai ni..hiii Tadi mama Adam dah p jemput Tok datang majlis perkahwinan mama Adam dengan papa Ehsan, tak da hal lah kalau tok jual mahal melepas nasi minyak mama Adam kan..hikhik

Kak Long dengan Ayu semakin jahat yerk. Kaki dengki! Tak boleh tengok orang senang.. Sanggup plan nak racun mama Adam. Dosa tau, bagitahu pak cik polis nanti kang..hahaa Nasib mama Adam tak minum tadi, terima kasih abang yang langgar meja tu..hihii

Pape pun kita tunggu next episod..

Jangan lupa join SIMPLE GA BY SYEEDA SANIEY

Wasalam


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...