PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Sunday, March 31, 2013

Esok Cuti Sekolah lagi..


Assalamualaikum

bosannya Syeeda duduk rumah sorang-sorang
semua pakat balik asrama dah.
Sunyi sepi pulok, bila ada asyik nak bergusti..haha

Esok sekolah dah buka balik , sudah-sudah la cuti seminggu nya..hii
cuti lama-lama nanti jadi lagi malas pulak kan.
Tak adanya nak cuti extra owhke.


Perjuangan harus diteruskan ye adik-adik..
(samalah kita dik oi.. malas nak balik asrama)

Apapun kena kuatkan semangat, jangan dilayan la incik malas awak tu
Pi mai pi mai kejap je masa berlalu, nanti sedar-sedar korang dah kerja pun.

selamat bersekolah esok,
juga selamat bekerja..hiii 
(esok kerja.. kerja kerja..)

wasalam


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...