PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Friday, December 28, 2012

Bukit Bendera


Assalamualaikum
tadi dah update, ni nak update lagi..hihi esok cuti maa tidur lewat pon xpa kan

Kalau hangpa mai Penang mesti hangpa semua mai Bukit Bendera kan.
Sapa pernah mai Bukit Bendera cer citer pengalaman korang naik Bukit Bendera.

yang ni kereta api Bukit Bendera yg lama. 
Kereta api ni akan berhenti di stesyen tengah dan kita kena turun dan ambil kereta api lain untuk ke puncak.
 Tapi la ni kereta api baru ni tak payah dah turun dekat stesyen tengah tu..

Bila berada di puncak tu nampaklah seluruh Pulau Pinang.
Pemandangan yg cukup cantik dan mendamaikan..

jom ramai2 g sana..

p/s : Jom try g Pemandangan Indah Balik Pulau pulak. rasa macam dekat Cameron ja..hii dan datang Pulau Pinang jangan lupa singgah ke Pesta Pulau Pinang sehingga 1 Jan ni je..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...