ASSALAMUALAIKUM SEMUA. SENYUM-SENYUM SELALU

Thursday, March 17, 2011

SAYA BUDAK BARU BELAJAR...

s
ibuk di akhir-akhir semester...so, tak sempat nak update si comel kesayangan ni..kesian die ya..(^_^)
Sebenarnya, sekarang masih di tahap memahami dan belajar lebih banyak lagi untuk mencomelkan lagi si comel saya ni.. Dia nakkan baju cantik, make-up, high heel..aduhai macam-macam..sampai pening saya dibuatnya..tapi demi si comel ni, saya sanggup bersusah sedikit untuk dia gembira..betul tak?? Hii
Jadi..saya perlu kerja kuat untuk dia..cari duit banyak-banyak, then beli apa yang dia nak... Yang paling penting, saya perlukan pertolongan sahabat-sahabat yang dah arif untuk tolong saya..Lagipula dengan adanya cik Tenet ni mudah saya nak cari duit a.k.a tutorial daa..
So thanks a lot bagi yang banyak membantu saya..namun saya masih banyak yang tak tau, so hopefully dapatlah bantu saya ya..Sabar  ya si comel.. nanti si comel mesti cantik cun melecum punya..Amin
“SAYA BUDAK BARU BELAJAR..ADA SALAH TOLONG LER TUNJUKKAN YA..”
Terima Kasih...

2 comments:

  1. takpe nanti kami tolong ajar..tp siap kan pengerasnya hehehe...anyway sy dh follow awk

    ReplyDelete

 
Copyright 2020 Reserved to Syeeda Saniey Design By Cik Nurfarah