PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Friday, March 18, 2011

CANGGIH TU...

Sekarang manusia berlumba-lumba untuk menghasilkan 1 inovasi ke atas sesuatu benda...bunyi macam serius ja kan...saja aku ushar2 tengok tenet tadi, jumpa la si Tech ni..macam2 ada rupanya...

Kat sini aku nak jugak kongsi seba sedikit gambar yg aku jumpa tadi kat laman web TechZug.com tu...

GambaQ atas ni dia tunjuk cara cepat pekerja bekerja...2 in 1...boleh jadi mouse komputer, boleh jadi cawan yg diisi air...

Ni pulak...PIZZA...hii korang tafsirkan sendiri la....

Ni sesuai untuk yg malas pegang tin air...

Terbaek di siTu...jgn lupa aplikasikan ya...

PENDRIVE....

Kasut??? 



PIlih2 nak air apa...

kalau korang nak tengok banyak lagi inovasi...layarilah laman web,

3 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

pemotong pizza dgn tempat acuan telur tu style gak.. :D

NUR SYAHIDA said...

nak boleh la tempah satu..huhu nice pic

nik lan nik mat said...

sy suke telur tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...