PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Thursday, March 31, 2011

KASUT PELIK

 Saja jejalan kat internet, tetiba jumpa lah dengan sekawan kasut ni...terkejut aku!!! Adoi macam2 versi kasut-kasut tu...sehari semalam aku deman..hihi Nah korang tengok pula, gerenti demam gak..hihi Tapi kalau korang nak kasut-kasut tu..pepandai la korang cari..sebab setakat ni xpernah pula tengok kasut camtu kat kedai..


wah cun sungguh kasut ni..unik...


alamak kasut ikan pon ada..tak busuk ke kaki nanti..tak pun terburai perut ikan tu bila korang pakai..

alahai kasut cik pah kita pun ada..silap-silap patah kaki nanti..

ai siap ada button g..agak-agaknya nak jalan pun just tekan button tu kot...huh bikin malas lagi la ...hihi

mak ai..ganasnya kasut ni...haa siap la sapa asyik pijak kaki aku, siap la.. ada bodyguard nak ngapp kau !! hii

amacam berkenan ke?? hii

*Sumber gambar- google image

2 comments:

DaRk ViRusZ said...

entry yg menarik!!!btw pecah kaca pecah gelas,org bw,kita dtg balas..ekekeke

Nur Syahida said...

haha tima kaseh na

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...