PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Friday, March 18, 2011

INTAI INTAI

@Jom Intai@


          Hujung-hujung minggu korang buat apa..? Mesti bosan kan? Apakata kita try baca novel cinta nak..Mesti ada yg cakap “apa kes baca novel cintan cintun tu..”. Ni la stereotaip orang2 sekeliling..
Walaupun nama dia novel cinta dan banyak ayant-ayat jiwa..tapi berdasarkan pengalaman aku, novel ni bukan setakat cerita kisah percintaan tapi dia masukkan juga nilai-nilai murni contoh nilai kekeluargaan, kasih sayang, jiran..macam-macam lagi..

JOM INTAI NOVEL BARU KAT PASARAN

1. NIAN DI HATI:


     Kisah ni pasal sorang gadis nama Amy telah kehilangan tempat bergantung setelah ayah dia mati dibakar. Mak dia pula tak pernah dia jumpa sejak kecik.. Nasib la ada kawan baik dia Hani dan abang dia Arif.. Tapi mak & adik beradik diorang tak suka pulak dekat si Amy ni..Shariza si tunang Arif memutuskan pertunangan diorang dan Arif terus lamar Amy jadi isteri dia...Tapi mak dan bekas tunang dia buat kacau pulak, nak hancurkan rumah tangga diorang..jahat betol..Nak tau kesudahan dia beli la novel NIAN DI HATI HATI kat pasaran berharga RM 19.90 sahaja keluaran Alaf 21.

2. BERIKAN AKU RINDU:


Perasaan Fiqri pada Faen Thaherah berputik sejak awal remaja. Faen adalah sumber inspirasinya. Faen adalah model setiap kali dia mencalit warna pada kanvas. Kehadiran Thania Khalida gadis dari kosmopolitan telah mencalar hubungan yang sekian lama terjalin. Ternyata Thania menyimpan perasaan mendalam terhadapnya. Hari-harinya menjadi indah. Faen seakan tenggelam dari ingatannya. Sehingga tiba-tiba Thania menghilangkan diri. Fiqri tercari-cari dan mula merasakan dia dipermainkan oleh Thania. Akhirnya Fiqri akur dengan kehendak ibu untuk menyatukannya dengan Faen. Namun, pada malam pernikahannya, Fiqri menerima panggilan daripada Thania memohon membebaskannya di sebuah vila. Sewaktu usaha membebaskan Thania, Fiqri dituduh melakukan perbuatan terkutuk terhadap Thania dan dipaksa menikahi Thania. Apakah yang terjadi sebaliknya? Bagaimana dengan Faen? NAK tau kesudahannya belilah novel BERIKAN AKU CINTA keluaran BUKU PRIMA..harga RM 25.90..

LAIN-LAIN NOVEL TERBARU...
Untuk maklumat lanjut tentang novel korang boleh ke laman web:





5 comments:

cik anna said...

tq sudi follow..sy pun suka bce novel.tp ikut wktu gak la..hehe

btw, sy tag kan nma awk tuk st contest ni.jom la join http://jeszyuu.blogspot.com/2011/03/my-first-contest.html

NUR SYAHIDA said...

owh contest pe..tq na

nur amalina said...

cik anna...contest ape tue...??

Jemyjenab said...

Vote Profile anda DI http://hotornotty.blogspot.com/2011/03/nur-syahida.html dan dptkn byak VOTE utk menang hadiah..

NUR SYAHIDA said...

apa tu jemyjenab..hii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...