PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Wednesday, January 25, 2017

Hye 2017

Assalamualaikum wbt

Lamanya tinggal encik blog ni. Rindu kami tak? Hehe Setelah bertangguh lama nak tekan-tekan keyboard ni, akhirnya tercapai jugak. Maap le sibuk berbisnes sikit. Baru berjunak-jinak. Nanti bolehlah mintak tunjuk ajar sifu-sifu blogger kita ya.

Masa pun sat ja berjalan noo. Dah tahun 2017, dah tahun 1438H. Umur pun kian meningkat tapi tak ada apa pun yang meningkat sangat kecuali berat badan huhu. Masih kerja di tempat sama dan masih menunggu Mr Jodoh haha. Syukur alhamdulillah dengan apa yg ada sekarang. Janji happy kan. InsyaAllah kita teruskan usaha ye..chaiyok2.


Azam tahun baru? 

Mestilah nak ada perubahan yg positif. Teruskan usaha, doa dan tawakal. InsyaAllah.

Setakat tu dulu intro untuk tahun ni. Nanti kita update lagi ok. Buat mangsa-mangsa banjir, semoga tabah menghadapi ujianNYA. Kami kat Penang pun berhujan dari kelmarin. Baju dok lembap lagi.




2 comments:

Shaidatul Aireen said...

welcome back sis hehe. tak sabar nak follow entry sis hari hari In Shaa Allah

elsa singgah isi tabung. jom tengok senarai hadiah ga elsa :)
http://elsaalicious.blogspot.my/2017/01/senarai-hadiah-sponsor-giveaway-happy.html

IK Tia said...

Kalau dah lama tak menulis, memang macam kekok sikit. Tetiba ide jadi caca merba :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...