PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Tuesday, December 16, 2014

Perlukan CUTI

ASSALAMUALAIKUM

Dah hujung tahun 2014, kejapnya masa berlalu. Dulu zaman belajaq punya la dok meratuih pasaipa lambat sangat masa ni berjalan.. Ehee rindunya. Bila dah kerja cara kerja la.. dengan nak pikir macam-macam kan. Jadi, hujung-hujung tahun ni otak pun dah letih, nak kena holiday ni. Nak mikir pun jadi letih dah. 

Cuti pun ada lagi. Jadi apa kata kita cuti nak.. sapa nak join..hehe Cukuplah setakat 3 4 hari dah kira ok. Janji cuti. Hee

ehsan Google

Dah apply cuti, agak-agak nak est kat rumah ka atau pi holiday ? Kalau pi holiday kat mana yang best?

Sekali sekala holiday apa salahnya kan. Boleh jadi terapi jugak tu. 

P/S : Kali ni holiday kat mana uolls?


2 comments:

Nur Inani said...

pergi holidayy lahh tepi pantai. memang awesomee. hihihi :)

MissNadia said...

tepi pantai, pulau, tanah tinggi yang sejuk lagi nyaman :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...