PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Tuesday, May 20, 2014

Membeli Belah di AVON

ASSALAMUALAIKUM

Cuti wesak hari tu tak ada merancang ke mana pun. Cuti satu hari saja malas nak keluar jalan-jalan. Hee. Petangnya sebelum pi melawat tok, kami pi Kompleks Dato' Kailan Kepala Batas. Dah lama tak jenjalan dekat sini ooo. Kalau sekali pi memang kena siap duit dulu.Hee rambang mata tengok baju, tudung, dan segala macam benda yang menarik la.. =)

Dah lama tak beli barang Avon, dah  setahun ke dua tahun lamanya.. nampak sangatlah kita ni ahli tak aktif..huhu Masuk kedai Avon, lama juga pilihnya. Dek kerana duit pulak tertinggal, jadi tak boleh beli banyak. 

maka inilah yang sempat dibeli..

Bedak compact 1, lipstik 3, minyak wanyi tenyeh-tenyeh tu 2.. yang eyeliner tu free sebab beli lipstik yang dalam kotak tu.. Minyak wanyi dua tu dapat la RM 4.00 murah kot sebab ada promosi. Wangi wangi.. 


4 comments:

Azura Aziz said...

tq singgah blog Alycia..
oh byk2 brg Avon, Alycia suka eyeliner, mmg xtukar produk lain dah..

Norhasniza Khalid said...

lamanya mama tak membeli belah kat avon ni

Norain Yusoff said...

wah..dah lama tak shopping di avon..hikss..

sHaRiNa eLyaNa said...

sha pernah gak pakai produk avon, bedak n mnyk wangi skg da campur2 kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...