PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Tuesday, October 29, 2013

Lapar La Pulak


ASSALAMUALAIKUM

Petang-petang camni, terasa nak makan kuih yang manis-manis dan panas-panas gitu. Petang-petang ni biasalah perut dah mula berkeroncong kan. Mood kerja pun dah kurang. Selalunya kalau petang-petang masa kecik-kecik dulu selalu mak buatkan pisang goreng, cekodok. Kalau bulan posa selalu kuih buah melaka, lepat pisang, dan macam-macam lagi (tak ingat nama kuih tu..) 

ehsan google

Tu tak masuk gi kuih lompang, lompat tikam, seri muka, apom balik, kuih ketayap. Uish sedapnya kan..

Korang suka makan kuih apa petang-petang ni.



1 comment:

ros_reeza said...

kuih karipap :) tak pun seri muka tu.. sedap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...