ASSALAMUALAIKUM SEMUA. SENYUM-SENYUM SELALU

Monday, September 23, 2013

Memang Saya SOMBONG


Assalamualaikum

Kelmarin ada la seorang hamba Allah ni mesej saya dekat fb katanya nak buat soal selidik online untuk thesisnya. Berkenaan dengan Deodorant punca kanser payudara katanya. Saya tanya lagi dia cakap dia budak farmasi. Ok la.. disebabkan saya pun pernah buat kerja-kerja soal selidik ni masa belajar dulu, jadi saya setuju.Student perempuan kalau lelaki memang xla, lagipula dia seuniversiti saya dulu kalau xsalah..

Dari satu soalan ke satu soalan, semua ok. Lastly dia mintak sample. Saya pelik, sampel apa budak ni nak. Saya tanya dia, dia kata nak sampel gambar deodarant dan ketiak. Uishh dik oii, kalau gambar deodarant akak boleh kasi, tapi kalau sampai gambar ketiak pun ndak, maap la dia. Dia merayu, tapi saya tetap tak nak. Kang sound t, kecik aty pulak kan.. Dia cakap identiti dirahsiakan dan just utk perempuan. Ok saya fikir mungkin diaorang kena present dalam lecture hall maybe.. Tapi saya tetap xnak. Biarlah dia kata saya tak sporting pun.. Itu hak saya. Ok dia diam, tak balas mesej.

Malam tadi, dia mesej cakap 'SOMBONG'. Mak ai, tadi petang bukan main protokol mesejnya dengan sopan santun, sekarang boleh pulak dia cop kita sombong. Saya pun balas dengan ayat-ayat nasihat, xnak cari gaduh tumpang mood saya baik malam tadi. Aurat kena jaga jugak..


p/s : Maaf buat si adik soal selidik tu yaa


4 comments:

  1. klu mai pnmai xstuju...emm..perlu ke present gmr tu nt? curious plak..

    ReplyDelete
  2. haa kan, tu la yg mencurigakan tu..

    ReplyDelete
  3. Memang xpatut betul la, siap mintak gambar bagai.. hishhh..

    Btw, akk, jom join GA lia, ade 30 hadiah ^^

    http://najaha-abdillah.blogspot.com/2013/09/duo-giveaway-by-amilia.html

    ReplyDelete
  4. sgt2 xpatut.. ok t akak join tq na

    ReplyDelete

 
Copyright 2020 Reserved to Syeeda Saniey Design By Cik Nurfarah