PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Tuesday, September 24, 2013

Makanan/Minuman Tambahan


Assalamualaikum

Sejak muka membengkak gara-gara produk tak sesuai dengan kulit ritu, saya serik nak try produk baru. Sekarang pun kulit masih dalam proses penyembuhan dan hanya bergantung pada ubat doktor bagi tempoh hari, muka pun xbercuci sebab takut bagi kesan buruk pulak. Aduhai dah trauma dibuatnya. Nasib xlekat parut.

Sekarang ni bagaikan cendawan yang tumbuh selepas hujan produk makanan/minuman tambahan semakin popular di mana-mana saja. Memang saya dah terpaut dengan 1 produk ni, tapi itu la takut sejarah lama berulang kembali..hii 


Saya berminat bukan sekadar nak cantikkan kulit. Tapi matlamat utama nak sihatkan tubuh badan ni. Korang ada guna apa2 produk tak? JOM SHARE SINI.. 


3 comments:

Mazatul Azura Muhamad said...

salam dik.. boleh ambik supplement tapi keen tgk betul2 ingredient dia.. cari yg neutral dan halal yer..

Nelly Strange said...

nelly pakai sabun sebamed je .. hehehe


eh , nelly dpp bsn . :)

norman said...

Boleh amalkan minuman berkhasiat seperti Kopi KEMUDIK


Kopi KEMUDIK
Koperasi Permodalan Melayu Wilayah Kuala Muda/Sik Kedah Berhad
5 dalam 1

( Gula Halus , Krimer Bukan Tenusu , Kopi Segera , Habbatus Sauda , Fiber )

Kebaikan Fiber / Serat :

memudahkan proses pencernaan , memperbaiki pembiakan mikroflora yang baik , mengekalkan kesihatan saluran dalaman tubuh dan membantu mengurangkan pengumpulan bahan-bahan yang tidak diperlukan tubuh, khususnya organ dalaman.

Kebaikan Habbatus Sauda :

Nabi Muhammad S.A.W. bersabda dalam Haditsnya yang dikutip dari kitab Ash Shahihain
“Gunakanlah Habbatus Sauda’ kerana di dalamnya terdapat sejenis ubat dari segala jenis macam penyakit kecuali As Sam (maut)” (HR.Bukhari, Muslim)

RM 20 for 20 sachets

Postage cost : RM 10
Total cost : 30

To order : 017 5503065 Mr. Norman
Email : neorise2010@gmail.com

Location : Pekan Sik , Sik , Kedah . MALAYSIA
http://kopi5campurankemudik.blogspot.com/2013/05/kopi-kemudik.html
http://kopi5campurankemudik.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...