PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Tuesday, September 3, 2013

Hujan Oh Hujan


Assalamualaikum


Bila takde kerja nak buat, barulah tercari-cari blog kesayangan hamba ni. Barulah gatai tangan nak menaip. Hujan lah pulak, lebat teramat lebat dengan guruh pulak. Camna nak kelik ni, aku bukannya naik keta sekadar motor kapcai ja pun..huhu Memang ada baju hujan tersedia tapi tak sanggup aih nak mandi ayaq hujan dah.

Tak pe sabar itu kan separuh daripada iman. Tunggu jela sampai hujan sereyat. Sampai malam pun sampai malam la. Nak buat camna. Tunggu dan berdoalah moga hujan cepat reda. 15 minit jugak kalau nak redah hujan ni.. Makan meggi jela jawabnya berbuka satgi..huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...