PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Thursday, June 27, 2013

TEDUHAN KASIH : Ayu yang psiko

Assalamualaikum

Apa perasaan tengok TK tadi? Sah kena kaw kaw si Ayu tu. Minah psiko betul la. Memang muka tak tahu malu, nak rampas suami orang pulak. Kalau ikut novel, Ayu ni nanti gila kot. Tapi tak tahu lah kalau diubah ok. 


Kalau tak silap Syeeda part Ayu perangkap Ehsan ni pun tambahan. Kalau silap tolong betulkan ok. Entah kenapalah ada juga manusia macam Ayu tu kan. Tak boleh nak tengok kebahagiaan kawan sendiri. Memang musuh dalam selimut betoi. Over sudah emosi gara-gara Ayu. Apa reaksi Effa bila dapat tahu suami dia kena tangkap khalwat nanti erk? Adakah Jenny akan buka mulut? Tunggu minggu depan.

P/s : Kejapnya masa berlalu.

Wasalam

1 comment:

Puan Kutu said...

ramai yg dok gila drama ni.sy tak layan pun.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...