PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Friday, January 4, 2013

Taman Rekreasi Air Hitam Dalam


Assalamualaikum
salam Jumaat buat sahabat-sahabat semua, diharap sihat hendaknya di samping orang yang tersayang 
(cewah dah macam mengarang surat cinta pulok)

Hujung-hujung minggu ni tak ada g  mana-mana ker? Yela untuk relaxkan minda
kat tempat syeeda ada 1 tempat, yg dulunya dah ada, tapi terbiar dan kini dibangunkan semula
sesuai sangat untuk yang nak tenangkan jiwa 

Hutan Pendidikan Air Hitam Dalam, Seberang Perai Utara, Pulau Pinang.

ni titi gantungnya.. syeeda dah naik, fuh gayat jugak la sebab dia goyang-goyang.. macam-macam bermai dalam kepala ni..takut titi jatuh la

ni laluan dia.. jaga2 ramai kera yang sukakan kita kat sini..hii

ok la syeeda dapat share 2 gambar ni ja..
 (KREDIT TO http://northern.malaysianaturalheritage.com)

jom kongsi tempat korang relaxkan diri pulak..

wasalam

1 comment:

UniMeOw said...

uni relax atas katil je la..nak jalan2 pokai ujung2 sem ni...sob2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...