PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Saturday, October 20, 2012

Bersantai di Puncak Mutiara Cafe


Assalamualaikum

entry kali ni yang dah lama Syeeda nak buat, tapi biasalah malas sikit
3 Oktober yang lalu, kami sekeluarga p la bersantai di

Makanan dekat sini istimewa kerana mereka menternak sendiri kambing, lembu,
arnab, rusa, dan sebagainya dan disembelih sebelum dimasak mengikut
menu. Sambil makan kita dapat bersantai tau..
Nak tengok lebih lanjut klik link dekat atas tu.

yang ni nasi beriani kambing

yang ni pulak nasi beriani lembu

ni menu sampingan, chicken chop

ni pulak tapai aiskrim.. yummy

(ehsan PMC)
ni tempat makannya, boleh pilih nak duduk wakaf yang mana. privasi gitu
bilik aircond pun ada..tapi lagi fresh kena udara luar kan..

(Ehsan PMC)

Ok sampai di sini dahulu
selamat berhujung minggu

wasalam

2 comments:

♥ Miss A ♥ said...

wow~ macam bestt jee ...

Nur Syahida said...

seronok bersantai mlm2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...