PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Tuesday, March 20, 2012

Giveaway Tergempar untuk para Blogger seluruh MALAYSIA!


Assalamualaikum
tadi jalan-jalan kat cik fb, ternampak pasal GA TERGEMPAR ni
apa lagi syeeeda dengan sepantas kilat join 

EffaStorage
KLIK BANNER CIK BIHAH KITA

atau korang leh LIKE FB 

bagi korang yg ada kelapangan bolehlah mengunjungi

 

Sebelum kita terjah blog Cik Bihah,
Mari le kita ucapkan TAHNIAH buat Cik Bihah dan anak2 buahnya
kerana dapat anugerah di 
MEDIA SOCIAL AWARDS

 

-SEKALUNG TAHNIAH-

Ok mai kita terjah blog cik bihah pulak
macam2 ada dekat sini
tak percaya mai ikut syeeda
tentang saiz, korang jangan risau..

D'BIEHA EKSKLUSIF SKIRT DESIGN BY KZNABIHAH
 

 
cun la skirt ni..

 
gabungan warna yg ceria sangat..suka jugak
(^_*)


yang ni pun cantik
sebab syeeda suka warna hijau ni..
 

GADILIA MAXI DRESSyg ini lagi cantik...rekaan yg menarik sgt
 
corak kosong
dan yg bawah ni bercorak garis2
 

PLAIN MAXI DRESSbagi yg nak corak kosong
ni sesuat sgt
 

ni pulak

Selain tu
Cik Bihah kita ada jual tudung jugak taw
KLIK BANNER

Macam2 jenis tudung ada di jual di sini

tudung syeeda pon ada..hiii 

 TUDUNG BAWAL SHIEDA (KEKWA)
 


 

dah puas terjah??
amacam best kan
rambang mata dibuatnya

jadi marilah kita menjadi pembeli di KZNABIHAH ni
bukan sahaja murah, tapi mesra pelanggan

semoga perniagaan cik Bihah terus berkembang maju
AMIN










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...