PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Saturday, December 17, 2011

Cheritera Zoo Taiping

Assalamualaikum
Selamat Petang. Tengah makan goreng pisang ke? Nak sikit.
Dekat sini kalau boleh masak, alamatnya semakin bulat syeeda. Hii
Tapi bila asyik beli dan beli, balik rumah malas pulak nak masuk dapur.

Ok petang ni nak buat entry terkebelakang. Entry pasal Zoo Taiping.
Bulan Nov aritu, Syeeda join rombongan mak bersama adik syeeda, ciK YaNa
Dah lama sebenarnya tak g sana. Suka tengok binatang-binatang kat sana

ni Cik Jah dengan anak dia..manja giler anak dia..hii

cik-cik dak..berehat selepas makan..bergosip la tu..haha


Bang Ber...ngantok sangat tu

cantik tompok kat badan tu

cik pah n hujung sana ada cik ta..

Ada lagi yg syeeda tak upload, burung flamingo, tapir, rusa..penat jugak pusing satu zoo tu
dah naik train, tapi cam tak puas je tgk, so jalan la pulak..hii

Cuti-cuti sekolah ni apa kata bawak anak ke, anak sedara, cucu, adik dan seangkatan dengannya g zoo.
memberi pendedahan alam org kata..hii
ok setakat tu dulu
jumpa lagi

wasalam




2 comments:

UniMeOw said...

suka gak g zoo..

nak tgk imau ngn cik nga..haha

Nur Syahida said...

imau n cik nga tido memanjang..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...