PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Saturday, October 8, 2011

Kenangan Kita Bersama

selamat pagi sabtu...
selagi tak luahkan, rasa tak lena jugak tidor..

dah lama pendam ni..tak tau pada sapa nak luahkan..
akhirnya syeeda wat keputusan nak share dgn semua rakan2 blogger..tak pe kan???
mungkin ramai xsuka nanti tapi syeeda TAK KISAH!! 
syeeda nak ceritakan kembali kenangan2 syeeda dengan si dia dulu.. JOM DENGAR kejap pon jadi lah..syeeda nak luah apa yg terbuku di hati ni...

BEGINI CERITANYA....
beberapa tahun dulu, syeeda suka dengan...


v

v

v

v

v

v

v

v




DING DANG & TORA

mesti korang pon teringat masa kecik2 dulu kalau pegi kedai ja cari benda ni..hii
satu lagi yg kotak besar sikit warna ungu tu..ni dia


LAGI??

ais pop...mak selalu marah bila makan sebab t mesti mulut berwarna..pakai lipstik 


kalau mak g market, selalu bawa balik apollo ni sebab 
dia xsuka bagi makan keropok ..hii

ni favourite syeeda nii

erm jarang nmpak dah coklat duit syiling ni..

erm dia punya plastik leh makan..haha budak2 biasalah




LAIN2 KENANGAN ZAMAN KANAK2?? 
JOM KOMEN..






4 comments:

Mia Lydia said...

waaa..teringat la zaman budak2 hingusan dlu! miss that moment! seriously =.=

rase nk balik ke zaman tu je..^^"

Tikah said...

hahahahah..rindu zmn budax2..rse nk mkn ais pop je..

Nur Syahida said...

kan...rindu sungguh saat2 jadi kanak2

UniMeOw said...

tmbah lg,,,kopok super rinG!!
eh,,syeeda na lleh mam kopok,,lupa lak..hehe

ermm ms kecik2 uni ske maen patung kertas..siap bleh tukar2 baju g..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...