PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Sunday, October 16, 2011

Isu Kita: Pendapat Korang??

Assalamualaikum..
Selamat petang hujung minggu..apa aktiviti hujung minggu ni..
Selesai sudah kelas untuk hari ni.. semangat nak balik membuak-buak dibuatnya..
rindu family, mak ayah adik2..
Si kucing sayang pulak sakit, tak mau makan..

petang yg mendung di bumi Sintok ni, saja la nak sembang2 kosong..
apa pendapat korang?? haha belum keluaq topiknya dah tanya pendapat ..hii



Dewasa ni syeeda tengok lelaki cenderung pilih makwe yg ciut miut..lawa..seksi seksa..
apa ciri2 ??

CER CITER




4 comments:

UniMeOw said...

ustazah uni kateeee...
lelaki ni,,,,mula2 mmg dia pilih yg lawa,,,pilih rupa..

tapi lama2 dyorg akan plih yg akhlak lawa jugakkk...
yela,,mana tahan muka lawa pon kalo akhlak buruk!cit~ :D

Nur Syahida said...

haha syeeda pown ada dgq cmtu

Gen2Merah said...

kalau saya lah kan, wanita yang baik akhlaknya diutamakan.. soal cantik dan kiut miut tu adalah bonus... heee

Followed sini 262

Nur Syahida said...

haha tq follower 262

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...