ASSALAMUALAIKUM SEMUA. SENYUM-SENYUM SELALU

Tuesday, October 11, 2011

Al-Fatihah Datuk Ahmad Jais Meninggal Dunia

Slm selasa.. 11.10.11 bersamaan 13 Zulkaedah 1432H...

Datuk Ahmad Jais

kita kehilangan seorang lagi penyanyi veteren, Seniman Datuk Ahmad Jais , meninggal dunia di 
Pusat Perubatan Darul Ehsan Shah Alam 
jam 9.19 pagi tadi.

masih terngiang-ngiang lagu selamat hari raya nyanyian arwah..kali terakhir syeeda lihat kemunculan arwah di tv sewaktu program rtm raya..

AL FATIHAH
semoga rohnya ditempatkan bersama-sama orang beriman.

4 comments:

  1. saya dari indonesia
    mengucapkan turut berduka cita
    selamat jalan datuk, alunan suaramu tak tertandingi
    Saya beberapa hari yg lalu ingin sekali mendapatkan album beliau bertajuk "The Essential" semua upaya saya coba, namun tak tercapaikan.
    kan ku ingat selalu namamu

    ReplyDelete
  2. al-fatihah untuk arwah~ semoga allah sentiasa mencucuri rahmat ke atasnya~

    ReplyDelete
  3. owh arif peminat arwah datuk ya...sy suka lagu raya arwah selamat hari raya

    ReplyDelete
  4. Saya Peminat setia datuk
    Saya pertama kali kali mendengarkan suara datuk kira2 tahun 1985, saya masih kecil kala itu.
    banyak yg duga datuk orang Indonesia karena beliau berduet dengan artis Indonesia Ida Laila pad amasa itu

    ReplyDelete

 
Copyright 2020 Reserved to Syeeda Saniey Design By Cik Nurfarah