PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Saturday, September 24, 2011

Laksa Singapore

Salam Sabtu..dah makan tengahari kew?? sedapnya makan nasi puteh panas2 + kerabu jantung pisang + ikan gelama masin + sambal belacan..rindunya....
Syeeda baqu sudah makan , laksa singapore segera ja..sedih tak??haha nak turun beli nasi malas, macam nujum pak belalang tak..haha

Ok la laksa singapore walaupun sedap lagi nasi time2 camni..sedap la jugak..macam laksa kari tuu..

tak taw resepi tapi dari rasanya tu, dia letak udang kering, lengkuas, daum kesum, santan semestinya..serai kot, yg bhn lain2 tu cam laksa besa je asanya...
takpelah t kita berguru dgn sapa2 yg pndai bikin ini laksa..hii

haa camni la rupa dia laksa singapore tu.... selalu diorg mkn ngn spageti ..ala macam laksa johor la kan jiran je diorg ..haha

p/s: Keboshanan di petang hari =(

2 comments:

budak.mata.empat said...

nyum nyum..... xpernah makan ler laksa singapore... cam na lah rasanya... ^ ^

Nur Syahida said...

erm sedap... rasa udg sket..mcm laksa johor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...