PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Thursday, June 2, 2011

JOM KAHWIN!!!

Apa virus yang dah menyerang kepala otak syeda ni...NAK KAHWIN??? ish ni kalau mak tau sah kena cop gatal. hiii.Bukan apa sekarang kan cuti sekolah, memang ramai pasangan yang melangsungkan hari bahagia mereka selama 2 minggu ni..

Tunggu syeda nak kahwin alamatnya kempunan la korang semua haha.. Pasang angan2 pon jadi la..hii Jom kita terjah beberapa pic kat bawah ni... kot2 la nak buat ilham tok majlis korang t..hihi

jom terjah blog tuan empunya butik baju kat atas ni



Itu baru bab baju.... ni pulak hantaran dia...


\
sirih junjung

KLIK GAMBAR
 kalau korang nak tengok lagi banyak koleksi hantaran macam gambar kat atas ni...

Itu baru hantaran dan baju... KAD JEMPUTAN???


haha dah mcm perutusan raja


apa lagi??? PELAMIN+KAMAR...

CENDERAHATI..... (banyaknya...!!!)

untuk tengok lebih banyak cenderahati

ok so camna??? nak kahwen tak... erm nanti2 la kan..budget untuk beli semua benda kat atas ni belum cukup..hii 

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT YANG BARU DAN BAKAL MELANGSUNGKAN PERKAHWINAN 





2 comments:

Tehuzz said...

masih muda untuk kahwin. :)


jom singgah dan bace:
sambil menyelam minum air

jom like page ni:
Secret Propaganda

Nur Syahida said...

hihi ..ye kn..blajaq pon xabeh g syeda ni..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...