PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Thursday, March 6, 2014

Shampu Safi Shayla

ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulillah sudah hari Khamis ye. Ok nak cerita la ni, Ahad aritu lepas hantar adik balik hostel, misi kami yang seterusnya adalah shopping. Shopping barang keperluan ok. Jadi lepas solat asar kat Masjid Negeri, kami meneruskan perjalanan ke Mydin yang berdekatan dengan Pasar Chowrasta tu. 

Memandangkan Syampu dah habis, so kena beli yang baru. Kali ni nak cuba try syampu baru dari Safi iaitu Safi Shayla. Tengok botol syampu pun dah tertarik. Warna warni gitu. 


Ok, setiap warna botol tu adalah dia punyai khasiat tersendiri. 

*Warna hijau pucuk pisang - untuk segar bermaya
*Warna oren - kawalan rambut gugur
*Warna turquoise - anti kelemumur
* Warna merah jaumbu - licin terurus

Ia mengandungi  Habbatus Sauda lagi.

p/s : Syeeda pakai yang kaler turquoise tu.. =)


3 comments:

Sally Samsaiman said...

okay tak Syeeda..? rasa macam nak cuba jugak :D

Syah Eida said...

ok la bagi syeeda =)

Bahrain said...

Tengah mencari shampoo untuk keguguran rambut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...