PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Tuesday, February 4, 2014

Kenangan Di Tasik Itu

ASSALAMUALAIKUM

Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya kan. Ok tak mau sedih-sedih, tapi nak imbau kenangan zaman dulu-dulu la sangat.



Rindu sama ini tasik la.. Tenang je tengok kan. Inilah tempat menghilangkan stress tatkala demam final exam bermula. Ala konon-konon tempat cari ketenangan gitu. Memang tenanag la sebab tak ada bising-bising, sunyi ja. Alahai tetiba rindu pulak zaman belajaq ye..

Tasik ni kiteorang panggil Tasik Mas sebab lokasinya berdekatan dengan dpp mas. Saya dari semester 1 sampailah semester 6 memang menetap di dpp mas. Dpp? Tempat kita menginap la..ala cam hostel gitu.. uum kan semua student kena duduk dalam kampus. 

Kalau ada masa nanti bolehlah kot nak pi sini lagi. 


2 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. bestnya. lama tak lepak tepi tasik.. rindu nak tengok keindahan alam semulajadi. salam perkenalan, sheila singgah dan follow awak (",)

Zara Nurhaidah said...

zara kalo stress or stress tu dah mcm nak dtg.. zara dgr muzik the piano guys.. calm sket. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...