PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Monday, December 16, 2013

Sudah Bergraduat


ASSALAMUALAIKUM

Dah dua minggu berlalu, baru nak update kan. Bagus sangat-sangat. Hari ni baru ada kesempatan nak update sikit. Kira intro la ni. Selasa yang lepas-lepas tu yakni 3hb Disember lepas, syeeda kembali ke UUM, Sintok untuk terima ijazah.

Macam-macam perasaan ada masa tu. Gembira sebab akhirnya dapat jugak segulung ijazah selepas 3 tahun lebih bertapa menuntut ilmu dan yang sedihnya teringat balik kenanagan kat uum dan rindunya..

Ok lah nama pun intro, next entry kita cerita panjang lagi ok.

p/s : Isnin yang ........... (^-*)

1 comment:

msredcheesecake said...

tahniah... bila nk kawen?hhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...