PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Thursday, July 4, 2013

Angkara Durian



Assalamualaikum

Hari ni hujan dari pagi sampai tengahari, mood macam biasalah kalau dah hujan-hujan ni. hee Minggu ni saja rezeki durian datang bagaikan durian runtuh.  Durian runtuh??haa Terima kasih kepada yang sudi kasi durian. Satu rumah dapat perfume free, haruman durian. Wangilah jugak.

Apalagi kalau bertentang dengan raja buah ni, melahap sakan la kan. Tak kira waktu, pagi petang, siang malam selagi ada la depan mata. Dua pagi breakfast pulut durian, nasiblah tak mengantuk time kerja. 

Sedap memang sedap, tapi dah mula rasa kesannya ni. Badan dah panas sikit, tekak dah mula sakit, hidung dah berair. Yela dah makan durian tak pula nak minum ayaq banyak-banyak. Inilah jadinya. Pe pun takkan serik punya makan durian, Raja Buah tu. Kalau buat crepe pun sodap ni. Bahan-bahan dah ada..hee



p/s : Nak update drama Demi Dia lah..hee



2 comments:

ejulz said...

kalau ada lagi ajak la skali ek.. hehe

Syeeda said...

haha jom la. memang ada lagi pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...