PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Friday, March 1, 2013

1313



 
terima kasih buatAin Hanani 
 untuk freebies assalamualaikum greeting di atas.

Kejap sungguh masa berjalan kan kan. Hari ni dah masuk bulan Mac 2013
(1.3.13)
bersamaan 18 Rabiulakhir 1434H

Nie bermakna dah nak masuk 5 bulan syeeda membanting tulang di fima ni (dah macam orang buat bendang pulak). Kalau di+++ dengan tempoh praktikal jadik 10 bulan dah kot keja sini.
ater keja sementara jer, gaji pun sementara jela..haha (gaji kecik2 ja)
tapi syukurlah, semua tu rezeki.
Timba pengalaman buang 10-20 timba dulu kan.

Bila dah bekerja, biasalah banyak cabaran. Dulu masa kat u, semua lecturer bagi tunjuk ajar.
Semua dah ada depan mata, walaupun still kena usaha cari kan..hii

So, bila dah kerja terasa diri semakin dewasa.. cewah, perlu ada matlamat yang terang lagi bersuluh.
kerja pun tak boleh malas-malas.

Sesungguhnya hidup ni perlu sentiasa ke depan, yang dah berlalu jadikan panduan untuk kita terus berjaya, kan..

ok, sampai takat tu dulu. 

Jumaat, penghulu segala hari.
Wasalam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...