PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Wednesday, January 11, 2012

GADIS BLOGGER KZNABIHAH BOUTIQUE

Assalamualaikum
syeeda datang join
sebenarnya dah lama nak join, tapi disebabkan jadual padat


EffaStorage
JOM KLIK BANNER SAMA-SAMA

jom join sekali

selain boleh join contest ni, syeeda selalu jugak datang melawat 
KZNABIHAH 
syeeda suka tengok pakaian kat sini
insyaAllah nanti syeeda datang memborong pulak
yg terbaru skirt ni, 
like like like


nak? jom TEKAN SINI

Sebab apa syeeda nak jadi gadis blogger kznabihah?
sebab suka la..hii sebab syeeda suka sangat la terjah blog kznabihah
lagipun syeeda tak pandai nak bergaya sangat, blog kznabihah jadi sumber inspirasi gitu

muka malu2 arnab..
kan dah cakap syeeda xpandai bergaya..hii


first time try pakai shawl..ok x?huhu

ni gambar ala2 retro gitu..

kalau ada kesempatan 
jom la jengok kznabihah
macam2 ada tau
kami habaq hampa, tak myesai punya
hii

semoga ada rezeki syeeda kali ni Amin



buat KZNABIHAH
semoga sentiasa sukses dalam perniagaan anda. 



wassalam




1 comment:

cik bihah said...

thankz coz join dear.. sori terlmabat terjah.. tengah nak pilih pemenang nie.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...