PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Sunday, October 30, 2011

Penat Tapi Puas

Slmt pagi Ahad..hari minggu di Penang, bukan di Kedah..
nasib syeeda balik kampung..dpt cuti hari ahad..hii
time kaseh sahabat2 yg sudi join 2nd GIVEAWAY syeeda, baru je tgk
sesapa nak join masih ada peluang..JOM

semalam a.k.a kelmarin syeeda g rombongan anjuran tadika mak..g Kuala Kangsar n Taiping
ala rombongan knk2 ribena gitu.
g zoo, taman tasik je katTaiping
kat Kuala Kangsar hanya dpt g galeri Sultan Azlan je sebab mulanya ingat nak g istana kenangan tapi tutup atas sebab2 yg xdapat dielakkan..

buah tgn tu xdpt byk la..huhu sebab masa singkat..takut hujan so kita g zoo cepat2 sebab kat situlah tempat yg kena dgn budak2 kan..dan dekat zoo tu lah byk masa dihabiskan dlm kira2 4 jam jugak..hii
bertolak balik jam 6 petang

sampai di Penang sekitar jam 8malam jugak la 
fuh penat jugak sampai selsema menyerang kembali..
masa untuk mkn ubat..hihi

ok ada masa syeeda upload sket pic2 binatang2 zoo taiping..hii

p/s: pagi ni pekena mee sanggul goreng sepinggan..KENYANG..alhamdulillah ^_*

1 comment:

tiefazatie said...

wah..best tue...letak la picture..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...