PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Wednesday, August 3, 2011

Kasih Alia..

ari ni syeeda nak wat entry pasal KASIH ALIA!!
Apa tu??
Sedar tak sedar drama Dewa Cinta dah melabuhkan tirainya minggu lepas, yang mana akhirnya June n Iqy kawen kan huhu

ok so minggu ni slot akasia digantikan pula dgn drama baru ni tajuk dia
KASIH ALIA
Lakonan: Sharnaaz, Irma Hasmie, Fida Ibrahim, Sheila Rusly, Zarina Zainoordin, Yatt Haryati, Iqram Dinzly dan Feeya (Dj Era)






SEDIKIT SINOPSIS CITER NI: 

Kasih Alia mengisahkan konflik dalam keluarga yang berpoligami. Sheila Rusly sebagai isteri pertama mempunyai 3 orang anak iaitu Qausar,. Manakala Zairina Zainoordin sebagai isteri kedua. Qausar (lakonan Shaarnaz) sebagai anak bongsu kepada Shiela Rusly dan abang tiri kepada Alia (lakonan Fida). Kisah dalam ni ada sedih , lucu dan penuh kasih sayang..

Lagu OST Kasih Alia ni dinyanyikan oleh Fida bertajuk Teriakan Kalbu..

jadi jangan lupa tonton drama 26 episod ni yang dah bermula ditayangkan 1 Ogos lalu setiap Isnin-Khamis jam 7 petang di tv3


4 comments:

petuapakar said...

Manarik citer ni...Pakar pn tengok sambil tunggu waktu berbuka. Minat Sheila Rusly ketuk2 Ramadhan

Nur Syahida said...

hihi sama la kita..

Nizam Ijam said...

alamak..awek saya belakon lak..hehe

Nur Syahida said...

eh2 sapa awek awk tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...