PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Friday, June 10, 2011

LELAKI LEBIH TERTARIK PADA PEREMPUAN CANTIK JE??

Apa kes syeeda wat entry ni..haha tapi sebenarnya dah lama benda ni bermain2 dalam kepala otak ni..nak mintak pendapat korang la kan..


Nak jugak la komen2 dari korang..sebab selama pemerhatian syeeda selama kira2 beberapa tahun ni..(wat eksperimen kebarangkalian..cewah) tengok ramai la perempuan yg dlm kategori cantik, comel, dan seangkatan dengannya cepat ja dapat pasangan..

Lagi pulak kalau perempuan a.k.a biasa2 aje langsung tak dipandangnya..kalau yg ciut miut tu siap xberkedip pandangnya..huahua

kat fb lagi kes..tengok profil cun ja..ramai laa laki yg add..haha

lagi?? kalau time beli makanan (ini time dok asrama dulu masa beratur ambil makanan) yang muka kelas A, tu dia dapat ayam punya besar..siap senyum2 kucing g..kena yg kategori kelas D ni ayam tulang ja dia kasi..huahua

apa pun syeeda taw bukan semua laki camtu kan kan..???so kaum lelaki ayuh komen sket..yg pompuan lagiii bolehh

JOM3X

3 comments:

GreeN AppLE said...

syeeda..

smuanye brgntung pd individu tue sndiri..

bkn smua laki nk yg cntik fizikal jer..hehe

bgi sy cantik peribadi tue lbih harus diutamakan dlm memilih pasangan =)

tpi kene ingt..nobody's perfect.. huhu

sHaFikA ShaHARuDDin said...

hehe.. tp kebanyakkan nye cm tu la syeeda.. :p

Nur Syahida said...

ini berdasarkan pemerhatian sy je..hii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...