PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Saturday, June 11, 2011

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

JOIN sudah..


hii semua sahabat2 apa kabaq??
syeeda sebenarnya masih baru dalam alam blog ni haa

blog ni haa ada macam apa orang kata "macam2 ada"..
sebenarnya tak sengaja terjebak kat alam ni, tapi org tua2 kata kalau dah jodoh kan..haha
Lebih kepada apa yang terpusing2 kat otak, semua syeeda terjemah dalam tulisan kat sini..hii

kalau nak baca myCERPEN silakan (ada satu ja..haha) insyaAllah akan karang lagi bnyk.. 
sila la..macam2 ada kat blog ni..(^_*)
satu ja xdak..haha MAKANAN.. xsempat nak provide kan

++InsyaAllah sesapa yang datang melawat @ follow blog ni.syeeda akan terjah balik@follow jugak..janji tu..
kalau korang bertuah, syeeda akan wat entry khas untuk korang 



10 comments:

nabila saat said...

lawat dari belog abg ben

miss inna said...

salam ziarah!
jom la terjah blog inna pula..^^

http://risnayatilammu.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

solomolo said...

singgah untuk berkenal sesama blogger..
happy blogging...
[^_^]

Nur Syahida said...

maakaseh yaa

Fadzmie Mohamad said...

Salam perkenalan dari Fadzmie!
Jom singgah blog Fadzmie. :)

# segmen jom kenal blog #

ketabahan hati wan ! said...

salam perkenalan ^^

Wahida said...

Jalan-jalan dekat sini daripada blog En. Ashaari :D

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

salam perkenalan...
singgah sini pagi2 untuk sesi suai kenal blogger...semalam tak sempat nak BW..he2~

happy blogging.... (^^,)

http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

ainol akasyah said...

terjah kembali dari blog ben ashaari..jom berkenalan :)

Betul Ke ni mata pakwa Abby Abadi

etieQzoNe said...

salam kenal dari cik ida :)

jemput datang rumah ye..


fabulously happy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...