PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Tuesday, May 31, 2011

UDANG GERGASI!!!


Uish lama kan x update my bucuk2 ni... bukan pe umah xda sumber2 internet dan sekutunya.. bila masuk hutan sintok baru dapat..ish2 hutan dah maju taw..
Nak cite pasal..... (baqu nak pikiou) Sebenarnya dah lama nak conteng2 pasal cite ni, tapi almaklumlah sibuk mengalahkan yB..kali ni baru dapat..pe lagi cer cite...
Tak pula khome ingat tarikhnya... satu family khome jalan2 kat Pantai Merdeka. Saja la, dah lama tak kuaq berkelah sama2 kan.. (haa baqu ingat 1 MEI chek g sana)..
Ni le Rupenya pantai Merdeka



 Ni amek kat bahagian hujung pantai..
dah puas makan2, kami seberang laut...ke TANJUNG DAWAI PULAK..

puas berfoya2 ngan ikan kering, belacan kat sana..kami patah balik kat Pantai M...
Hari dah petang & hujan renyai2.. so amek keputusan balik la..
Tapi sebenarnya g melencong pulak kat PULAU SAYAK.. pekena mee udang pak usop..




Amacam sedap?? ni lah UDANG GERSASI tu... 



Aik dah habis... sedap sangat taw..moh la try







Ni la pemandangan kat kedai pak usop...
Dah kenyang pe lagi..balik la!!

Terbaek la..hilang segala tension lam kepala ni... Penangan UDANG GERGASI!!!

PANTAI MERDEKA+TANJUNG DAWAI+PULAU SAYAK=UDANG GERGASI








4 comments:

nelly said...

lapar laa pulakk ~

Nur Syahida said...

haha jom la g mkn

Nurainaa Sofia Nurazizul said...

wahh. sedapnye namak mi udang tu! :D

Nur Syahida said...

g la pulau syk...smbil2 hirup udara pntai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...