PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Saturday, May 21, 2011

SUKA vs SEDIH??



Alhamdulillah tamat sudah tujuh paper exam... nape rasa kejap ja sem ni.. tadi baru selesai exam PENGURUSAN SUMBER MANUSIA DARI PERSPEKTIF ISLAM... fuhh senang memang senang, tapi dia mintak sertakan ayat al-Quran.. dah hafal, tapi ingat separuh ja.. (baca pun last minit..memang la)

Maka dengan ini TAMATLAH SEMESTER 4... tinggal lagi 2 sem, cepat pulak kan..kalau ada rezeki boleh sambung master pulak..(ish kena pikir dulu niii) misi PACKING BARANG bermula.. dok UUM ni untung, walaupun macam dok HOSTEL, tapi BEST sangat.. nak merasainya...JEMPUT LA KE UUM... rasai sendiri.. (^_^)

Esok mau ronda2 PEKAN RABU.. saja cari ketenangan.. ahad ni baru balik kampung (walaupun kampung dekat ja...) PENANG sana laaa jauh tu 2jam dari sintok..hii

Sedih pulak nak tinggalkan KATIL kesayangan ni haaa...harap sem depan masih di bilik yang sama.. AMIN Pas ni mesti rindu kenangan2 sem 4 ni.. huahua (rasa nak nangis pulak..) hii gentlewomen laa

Nak ikut SHOPPING??JOM!!!! (itu je kejanya...shopping pakai mata ja)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...