PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Wednesday, May 11, 2011

PETUA RASULULLAH SAW

Assalamualaikum

Erm ngah makan apa tu korang? tak ajak khome pon.. sampei aty demo..
Uish khome makan banyak nya.. larat ke habisnye?
Kite ni lau udah makan tak de nak pantangnya kan.. melantak je apo yang ado depan mata tu hah..
Bilo dah sakit baru la nak nyesal..

Ni ha.. tadi khome ada terbaca pasal petua ni..
Bukan calang2 petua khome nak kongsikan ni
Petua dari Rasulullah saw kita sendiqi ni.. ish rugi kalau tak baco ni..
Moh ni intai-intai ape la petuanya ye.. jom jom...

*JANGAN MAKAN SUSU BERSAMA DAGING

*JANGAN MAKAN DAGING BERSAMA IKAN

*JANGAN MAKAN IKAN & AYAM BERSAMA SUSU

*JANGAN MAKAN IKAN BERSAMA TELUR

*JANGAN MAKAN IKAN BERSAMA DAUN SALAD

*JANGAN MAKAN SUSU BERSAMA CUKA

*JANGAN MAKAN BUAH BERSAMA SUSU

Erm ini contohnya... mengikut sumber yg aku baca kat majalah, mencampur makanan laut dengan makanan darat tak bagus...

patutlah tok aku cukup tak bagi kalau campur makanan laut dengan darat..ada sebab upenya.. kiranya tok aku dah wat kajian lama dah pasai ni..hiii 

Ok rasa takat tu dulu la na.. nanti ada apa info, kita share k...hiii
K tQ for reading...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...