PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Friday, September 5, 2014

CABARAN 30 HARI : Hari 5 : 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih


ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulillah sampai sudah ke #cabaran30hari #kelabbloggerbenashaari untuk hari kelima. 3 perkara yang ingin anda katakan kepada bekas kekasih? Bila pikiaq balik macam-macam la perasaan yang dok mula mai.. hii Tapi besa la kan, asam garam kehidupan la namanya ni..  always thinks positive and positive thing will happen la kan.



Memang terkesan sangat la sebabnya dia dah kahwin dengan pilihan keluarga. Sedih ooo yela masa u dah mula sayang kan, yela saper suruh awak ambik berat sangat dekat saya kan. Kepada awak ini yang saya nak katakan..

  • Terima kasih sebab sudi terima diqhi saya walaupun sat sangat kita kenai kan. Saya redha dengan ketentuan ini. Saya tak salahkan awak bila awak terima pilihan family awak sebab restu keluarga tu sangat penting kan.

  • Saya maafkan awak dan awak maafkan saya.. kita kosong-kosong ok. Awak tetap sahabat saya sampai bila-bila.. Kawan je ok! Hehe

  • Saya doakan awak bahagia dengan isteri awak selamanya. Dan doakan saya jugak semoga bertemu jodoh macam awak. Kesian saya kena cari pakwe baru kan..


Itu jela Syeeda nak kata kat dia. Tak maulah simpan apa-apa. Mungkin ada hikmah yang kita tak tau.. Mugkin lepas ni dapat jodoh yang lebih baik kan. InsyaAllah. Doakan Syeeda ye. (^_*)

Yeah tamat cabaran #hari5. 


5 comments:

Anizz Annisa said...

setiap yg terjadi pasti ade hikmahnye.. :)

Nyamuk Terbang said...

teringin nk join cabaran 30 hari ni tapi malas hehe

*produk boleh jer cari dekat fb atau insta...ad byk yg open utk jd agen or dropship

Emas Putih said...

kes kita sama yg no 1 tu :)

qaseh dalia said...

Cari pakwe ensemm ok haha

yaya_flanella said...

InsyaAllah akan dtg yg lebih baik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...