PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Friday, February 3, 2012

Sebuah K.E.H.I.L.A.N.G.A.N


Assalamualaikum




kehilangan yang cukup memeritkan
terasa diri terumbang ambing buat seketika
meratapi sebuah kehilangan

sungguh kehilangan ini berbekas di hati
walaupun tidak sampai sehari, kehilangan ini amat dirasai
kenapa kehilangan?
salahku?dia?mereka?

mungkin salahku
hingga terjadinya kehilangan ini
aku menyesal..
maafkan aku

andai dapat aku putarkan kembali masa
akan kupastikan
tidak terjadi kehilangan ini
sungguh....

aku menyesal...
namun ia sudah berlalu
harus aku terima dengan redha kehilangan ini

sungguh....kehilangan ini amat menyakitkan

cuba kuusir kesedihan dan keperitan
untuk aku teruskan perjuangan hidupku 
pergilah wahai kehilangan
jauhlah engkau dariku

berikan aku secebis kegembiraan..
pergilah dikau...

-syeedasaniey-
12.30a.m
3 feb 2012


P/S: SAJAK TUNGGING LANGGANG..Hiiii


2 comments:

AkmaFaizal said...

pe yg ilang tu ek? jangan kite hilang kasih sayang si pencipta Allah yg satu. Moga2 kite sentiasa dibawah lindunganNya. Amin

petakbunga said...

Jom joint 1st GA petakbunga...
Gambar adalah bebas.. (: Asalkan hak milik sendiri.. bukan google org lain punya.
nk hantar gmbr adik yg pandai bergaya pn boleh.. abag hensem yg bergaya pn boleh.. ayah smart bergaya pn boleh.. makcik vouge yg bergaya pn boleh.. janji bergaya..:)
petakbunga.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...