PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Saturday, October 22, 2011

Apa Perasaan Anda??

slmt pagi sabtu..dah tidur ke sahabat2 sekalian..hii
esok mau keluar jalan2 g sebelum balik kampung Isnin ni..

Saja nak hilangkan tension wat assignment..nak tya korang la kan..kan..

apa korang rasa kalau korang benda buruk2 pasal korang diceritakan oleh kawan korang kepada org lain..atau lebih tepat pada pakwe dia..cuak tak?
padahal benda buruk tu korang tak buat atau tak terlintas langsung nak buat..
mesti mcm2 tanggapan dibuat ke atas diri kita kan..huhu
walaupun tak terniat langsung kita nak buat..sedihnya hati kan..
kes aniaya ni..huhu

tapi mungkin ada hikmah kan setiap apa yg berlaku dalam hidup kita ni..belajarlah dari kesilapan walaupun ia sekecil zarah..

komen korang?

p/s: tak sabaq nak balik..



2 comments:

UniMeOw said...

mmg la cedih ble org wat cm2..huhu

tp 2 la,,mulut mnsia xleh ditutup..huhu

syeeda jgn balas pape kat dia taw..bia Allah yg balas..:)

Mia Lydia said...

member ak penah alami bende ni..
so anggapan ak kat member yg bawak mulut tu, aku takkan jadikan dia kawan baik sampai bile2..!

sekali dah buat, x mustahil dia citer yg buruk2 g..

ape yg x puas hati pun xtau la..ati x tenang tgok org bahagia kot..sian dia..huhehuhe..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...