PAKAT-PAKAT MAI NA MELAWAT BLOG SYEEDA

Tuesday, August 16, 2011

Mengumpat Jugak..



 Salam slmt petang uols..petang ni hujan renyai2, ok jugak tak la rasa panas + dahaga..hee
Nak tanya korang, bulan posa leh ngumpat ker?? ish kurang pahala posa la nmpaknya..


Bukan per, geram je sebab makhluk2 ni tak menghormati bulan posa dengan wat keja ngumpat org..adoi tak tau ke bang oi, kalau dh memang tabiat suka ngumpat org tu, kurangkan lah tabiat tu time bulan posa ni..
Dah tu ngumpat guna speaker gajah pulak.. kasi satu kampung dengar..
mengalahkan org pompuan plak..huhu
Sebagai umat Islam kita kena la hormati bulan posa dengan jaga 5 panca deria kita ni..


Sesungguhlah tinggalkanlah KELAB2 MENGUMPAT xkira bulan apa sekalipon.. 
lebih baik berzikir dari mgumpat tak tentu pasal..



ehsan cik google


alamak jgn terumpat sudah..ni cerita ja..hii


p/s: Korang berbuka katne ptg ni..??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...